Monday, January 2, 2012

The Greatest Love

Alhamdulillah,Allah masih bagi aku peluang untuk hidup sempena tahun baru ini.Azam pun mesti bergunung.Tahun ni aku takde letak apa-apa azam.Just straight A dalam PMR.Itu pun dah memadai.Blog ni lama dah aku sepikan biar nampak owner blog ni busy gila.Actually tak busy sangat pun n_n Cuma busy habiskan drama The Greatest Love.Wuwuwwuwu.Cha Seung Won and Gong Hyo Jin.Sweet sangat sampai nak tidur pun termimpi-mimpi.Bila tengok cerita tu,asyik tersengih memanjang. :) 




Memandangkan esok dah mula sekolah,lagilah aku malas nak update blog.Feeling pun mesti takde langsung.Aiyooo.Kemas beg pun malas,tudung pun belum jahit nametag,kain sekolah pun baru siap.Nampaknya this year memang aku terseksa.Cukup terseksa. Dahlah tahun ni Umi bakal ajar Geografi.Mesti awkward sangat kan ? Kat rumah panggil Umi,kat sekolah panggil cikgu.Janggal gila kot. u_u

Lupa nak wish Happy New Year semua.Meskipuuunnnn dah terlambat still nak ucap jugak. :) Goodluck semua <3 Jadikan tahun 2012 more meaningful to your life n_n


No comments:

Post a Comment