Friday, March 23, 2012

Tajuk merapu.

Saya rindu nak merepek merapu meraban dalam blog ni.K,rindu sangat.Tahun ni terlampau busy la..Busy la sangat kan n_n. Sekarang ni lah baru ada masa nak update blog dengan senang hati,lagipun takde siapa nak kacau time orang nak feeling2 update blog.Siapa rindu aku ? Cepat angkat tangannnnn tinggi2.Meh aku belanja asikrim Cornetto sorang satu.Cewahhh :* Minggu sebelum cuti haritu ade exam dan result pun dah dapat.Permulaan hidup sebagai warga form 3.Markah teruk..ish ish ish.

BM - 70
BI - 82
MATH - 90
SC - 90
KH - 66
SEJ - 90
PI - 96
GEO - 86

Huhhh,mencik dengan markah BM dengan KH.Tak sukew tak sukew...Tapi yang KH tu memang aku tak baca banyak sangat pun.Ikut suka hati aku je nak hafal ke tidokkkk,dan itulah yang selayaknya aku dapat.Kihkihkih..Lupakan kisah lamaaaaaaaaa,jangan diungkit kembali. U_U Dan sebelum exam,pengetua ada cakap kalau ada markah yang bawah 70,bawak meja pergi gelanggang then masuk kepala bawah meja.Hahahaha,aku pun bakal kena entah bila masanya.Kita tungguuuuu...Cekidaut ~

Aku ni biasanya kalau update blog mesti setengah lagi nak tulis ape.K,ni yang aku malas ni.Kejap2 berkobar nak update blog,kejap lagi feeling BOSANGGG...Nampaknya chance untuk merepek lebih meluas.Siapa nak join aku ? *buat tarian ballet cepattttttt... Hahahaha :D Konon nak upload gambar tapi lembab la pulokkkk,baru nak tunjuk muka bahagia time sekarang ni.Kihkihkih,bahagia la sangat.....

p/s : Teacher Rafidah dah pregnant.Dia kata nanti dia nak anak dia pandai macam kitew.Okey,bangga sekejap je.I will pray for you teacher :) Alwayss.... Oh,tadi dekat kelas aku jadi sangat blur,entah kenapa separuh mindaku melayang.Ceh,bukan melayang tapi tak faham.Bila cikgu tanya,lagilah aku blurr macam otak aku kosong.Zeroo... *nyanyi lagu Kosong- Najwa Latif...

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.First time pakai 1 Malaysia niii...... :*



No comments:

Post a Comment