Saturday, April 28, 2012

Simple post for my birthday today :*

Assalamualaikum and morning peeps.Jarang aku update blog pagi2 buta camni.Mata pun masih ala-ala macam ikan puyu.Ape nak buat,nasib badan :) Genap harini,aku truly 15 tahun.Even perangai macam budak2 umur 8 bulan tapi hati aku baik *mati meroyan.Dari malam tadi sampai ke pagi,nak putus urat tangan balas mesej sorang2 :D baru nak balas yang ni,satu mesej masuk.Aiyaaaa,memang seronok gila.Kahkahkah...tapi part paling sedih bila malam tadi tak raikan langsung.Kek takde,makan2 takde,kiranya semua takde...yang ada cuma drama Mencintaimu malam tadi :'P Malam tadi takleh keluar sebab Abah batuk kering yang agak teruk.Jadi keje aku malam tadi study study study..memang boring tahap gaban.

Sekarang dah nak masuk bulan Mei and exam dah makin dekat.Dahlah nanti waktu exam,aku takde dekat sekolah.Empat hari pergi Pahang..memang terbaik la kiranya.Jadi naktaknak aku kena study awal dan otak aku macam dah sempit.Makin sempit dan makin makin sempit *hiperbola sangat ni.kihkihkih.Extra class pun melambak-lambak.Tapi yang bestnya,setiap kali extra class memang wajib bawak camera.Pose tak ingat dunia masing2. :* Kau adooo ?


Me and  Ieka.I loves pink <3


Me and Fara.Kembar tak seiras nampaknya :P


The girls with Cikgu Nik.Okay,kami ngaku cikgu kecik :D


The girls yang superior awesome :*


Aksi terlarang berpelukan.Don't do this at home. :D


Jejaka idaman Malaya.Muka mintak pelempang ? no offence :D


Sepanjang aku hidup kat sini dua tahun,semuanya okay.And I missed all my bestfriends kat sekolah lama dulu terutamanya Azlin.Dia wish birthday kat FB,aku siap nangis2 lagi.Gila touching jugak pagi ni :* Apepun,thanks for those yang wishing pagi ni.Jasa kalian akan ku serap dalam otakkk otakkk *mati meroyan kali kedua. :) 

No comments:

Post a Comment