Saturday, November 26, 2011

We used to be.

Salam Maal Hijrah buat semua muslim yang ade dekat muka bumi Allah ni.Tadi pergi solat jemaah dekat masjid.Dari maghrib sampailah ke Isya'.Nampaknya ceramah dekat sana telah buatkan aku rasa nak menangis.Terfikir banyaknya dosa yang aku lakukan pada tahun ni. T.T Dan tadi jugaklah aku teringat malam tadi gaduh dengan Asmira.Sebagai seorang kawan, aku mintak maaf sangat kalau status tu really buat kau marah sangat dengan aku.Betullah kata pepatah,terlajak boleh undur,telajak update status memang buruk padahnya.

Tidak masuk syurga pemutus silaturrahim dan aku taknak jadi salah seorang dari itu.Kadang-kadang aku memang ego tapi ego aku bertempat.Kalau aku rasa aku ade sakitkan hati orang,aku mintak maaf.Aku tak pernah mainkan hati siapa-siapa sebelum ni.Sejauh mana orang tu sakitkan hati aku,insyaAllah aku maafkan.Aku cuma manusia biasa.Kalau Allah boleh ampunkan dosa umatnya,kenapa aku sendiri takleh maafkan orang yang buat aku sakit hati ? :')

Asmira,memang aku mengaku salah.Sejauh mana aku ngaku kalau aku perfect,aku tetap aku buat salah.We always use to be together before this and I don't want to lose you.Its enough for me to lose him.Kau ambillah masa untuk kau maafkan aku.But kalau kau taknak maafkan pun,aku redha sebab itu silap aku.




No comments:

Post a Comment