Wednesday, October 31, 2012

Cerita semalam

Assalamualaikum.Sakai kan aku pepagi lagi dah update blog dengan tak mandi lagi.Harap maaf,tiada bau busuk dekat sini okay.Aku dah sembur perfume berbakul sebelum update blog :P Ok ok,harap tiada pertelingkahan yang berlaku.

So,semalam eden pergi pertandingan lipatan napkin.Actually,meja dahlah sempit.Bagi dua je pulak tu.Cikgu cakap patutnya cabut undi tapi tak jugak.And kami dapat meja yang goyang.Ya Allah,aku rasa nak hentak je semua meja.Monolog dalaman dan menyumpah sana sini.Haihhh.Ina tolong stable kan semua meja tu and aku kemaskan mana yang patut.Meja kitaorg depan sekali.Maybe its one of the advantage biaq senang kami nak wat kerja.Ina lipat napkin atas lantai kot.Aku pulak setting meja yang kecik tu...Dalam hati dah fikir "Kalau tak menang pun aku tak kesahh...".Tak sangka ramai jugak cikgu-cikgu dekat luar dok membebel

Cikgu A : Dekat sekolah,bebudak ni belajar pakai meja sampai empat.Ini dua je ?
Cikgu B : Tempat ni sempit.Patutlah buatlah dua kelas ke..senang sikit budak2 ni tak berlaga.
Cikgu C : Cukup ke budak2 nak letak napkin ? Mejanya kecik je...

Hahahahahaha,and I was laughing so badly *tapi dalam hati jelah* Tak sangka,ingatkan aku je merungut rupanya cikgu-cikgu ni pun sama je.Masa pertandingan 1 jam. (: Aku dengan Ina buat seberapa banyak yang boleh.Kami dah tak hirau sekolah lain watpe ke,banyak camne pun.Kitaorang rileks je buat apa yang kami mampu *ayat cliche* hahahahaha .Bila masa dah habis,aku dengan Ina dah cuak sebab sekolah lain buat banyak gila.Tapi kami buat 19 je :(

Waktu tu rasa harapan nak menang dah tipis.Hahahahaha but we cheered up dengan pergi tengok peranggu meja lak.Hehe dorang pun muka rileks je.Dah selesai,dok meronggeng memekak duduk bersila kat lantai ramai-ramai.Geng sekolah la katakan :) Selesai meronda satu kawasan sekolah,and pegawai pun berucap potpetpotpet....aku dengan Ina pergi kemas barang kat bilik tadi.Ramai rupenya yang dah kemas barang msing2..Aiyaaaa.Time tengah melipat suddenly ade budak panggil "Aisyhah.....Aisyhahhh"

Bila pusing belakang,Harris dengan Nabil ghupenya.Alahai,ingat sapelah tadi.Ok ok,pendek cerita.Kami dapat nombor 4.Hadiahnya sampai no 5 je.Alhamdulillah,tak sia-sia aku belajar lipat napkin sampai tonggng terbalik *menipu* hahahahahaha..Walaupun tadi kami tak berharap menang pun.Heheh

p/s :Sorry sebab takde gambar.Malas nak usung DSLR (:

No comments:

Post a Comment