Monday, November 5, 2012

He's my friend :)



Assalamualaikum.Okey,lagi sekali update blog dengan badan yang belum mandi.Hahahaha.Nampak sangat selekeh kan aku ni :P Maklumlah,sekarang kan dah tak pergi sekolah,bangun lewat,buat itu buat ini so nanti jelah kita mandi.Lagipun bazir air nanti.Lol. Naik gila kau malam tadi when my sis tanya something sampai nak tersembur air dalam mulut.

"Hanaz tu pakwe baru ke ?"

Choii betul pertanyaan akak aku tu.Macam mintak penampar sulung drpd tangan aku ni.Haish aku syakk ni dia baca mesej aku.Memang dasar tak guna betul la.Nak baca tu baca jelah.Takpayah tanya depan Umi dengan Abah.Abah sangat relax waktu tu but my mom dgn laju je tanya. "Hanaz 5 Sains tu ke ?". Aku pulak dengan selamba menjawab dengan muka yang dibuat-buat tenang walaupun hati nak meletup dah rasanya.Hahahahaha. Jawapan jujur dari hati walaupun perit nak sebut. "Ade ke Hanaz lain dekat sekolah tu ? Rasanya sorang jelah" 

Huwaaaa,rasa macam nak lari je dari situ.Taknak jawab anything and taknak disoal dengan soalan yang plik2.Taubat aku pernah sekali terkena.Seksa jiwa raga kesayangan aku ni.K,setakat itu boleh terima lagi bila memasing dah senyap and Umi pun sangat tak kisah sebab itu anak murid dia dulu.Sekarang,aku pantang bila Along rampas phone aku and waktu tu aku tengah mesej dengan someone padahal perempuan kot.Elak je aku hempuk pakai helmet budak ni.Nasib baiklah kakak sendiri.

Nak tidur pun sempat bersoal jawab denga aku kat dalam bilik.Ya Allah,rasa macam nak tidur luar je waktu tu.Dia tanya itulah inilah.Rupa-rupanya hamik kau semuanya dia baca.Actually,aku tak kisah pun sebab dia cuma kawan aku je.Lainlah kalau special kan :P *Kalau mesej dengan Abg Faizal,konfemlah tak bagi sesiapa baca* Hahahahaha

Live for what tomorrow has to offer, not what yesterday has taken away.                  

Okay.Stress aku taip blog harini.Macam kena mini heart attack.Hahaha :3 So,goodbye.Nak rest for a while sebelum serangan jantung tak berguna datang balik.Means that akak aku sibuk nak tahu lagi.Haishhh.Tension hidup aku sehari dua ni.

Aku harap Along baca ni --> Dia cuma kawan okay.Dia selalu dengki orang and orang pun selalu dengki dia jugak.Orang selalu panggil dia "katak".Ramai okay yang suka dia but for me,dia kawan yang baik.Lain kali jangan baca mesej orang okay.Hish

p/s : Rasanya aku dah terpuji Anaz dalam ni.Nak muntah hijau aku rasa.Hahaha.Bye uollssss :)
 

No comments:

Post a Comment