Tuesday, November 6, 2012

Regrets nothing

Assalamualaikum.Waktu waktu cenggini biasanya aku tido lagi ni.Hehe..tapi tadi ade orang call nak cakap dengan Abah.Malangnya harini Abah tinggal phone and I kena jadi P.A dialah jawabkan call.Haishhh ~ Akan ku rendam phone ni nanti :P Hahahaha.So,tadi kire pakcik sedara yang call.Boleh dia kata aku ni cucu Hj Minhat ? Ya Allah,akak aku pun belum kahwin.Nak tersedak ade,nak gelak ade,nak tertengking lagilah ada.Hanya mampu berdiam diri je tadi smpailah pakcik tu cakap "Hello...hello.." Kalau aku bertindak kejam,dah lama aku off panggilan.Dah berapa kali aku cakap "Ni Aisyhah.Anak Hj Minhat" Smpai last part aku dah tak sanggup and I just say like this "Apa kata pakcik pergi call pejabat Abah.Maksudnya gi call Bank sana.." *agak tinggi jugak suara aku.Bukan sengaja pun cuma aku unsatisfied sikit.Hehe,langsung takde niat nak berkurang ajar dekat orang tua tapi berapa kali pakcik tu cakap "Nak cakap dengan atuk boleh?"

Ok ok,call tadi dah matikan mood aku nak sambung tidur.Cuci muka and terus mengadap laptop.Reda sikit perasaan unsatisfied aku.Hahahahahaha,jadah ko merepek ape ni Aisyhah oi.Actually,aku lapar ni T___T Adik aku ni bukan nak layan aku..asyik ngadap tv je dia ni :P Bila aku tanya dia sikit "Min,masaklah ape2 untuk aku...." Amboi,mulut dia laju je cakap "Tangan dah takde ke ?" Terasa hati aww aww aku dengan kau.Takpe,tunggu nanti -,- Baru tahu langit tinggi ke rendah k :P Baiklah,kita dah boleh pedulikan adik aku yang gila ni.Masuk part kedua. \ Cerita Malam Tadi / Hhaahahahaha,tajuk entah pape je aku letak.Macam mintak kaki je.Choii **ayat diraja Sir M.


Klik gambar kalau nak baca and terang sikit k ? Hihi (:

Kalau korang kena,boleh kena mini heart attack rasanyaaaa.Huwaaaaa,first impression memang terkejut gila gila sebab sir tag quotes ni sama macam aku post dekat blog semalam.Sampai terus private blog secara spontan.Hehe..Dahlah entry semalam macam agak private la tapi aku boleh pulak letak url blog dekat Facebook.Ok ok,aku tahu itu cari nahas namanya tapi aku lupa T______T Untung SMKB dapat sir yang baik macam ni.Hahahahaha **ini pujian ikhlas okay :D 
Sir M ni dahlah baik,comel pulak tu.Aku rasa dah terlebih puji ni.Part paling aku suka sangat bila sir kata "I wont judge people by what they did and wrote." Boleh tarik nafas lega sekarang.Hehe.. Btw,jumaat lepas dia belanja aku,Fara and Akil kat Pizza Hut.Bukan ke baik namanya tu ? Hahaha *harusslahhh belanja kan.Kerja Sir bukan main berlambak haritu. :P Ok ok,fullstop.



Ni pun lagi sorang ni.Amboi amboi.,tembak baru tahu si Fair & Lovely Farrah ni. :P


Pepagi je aku dah nampak benda alah ni.Comel sangat -.- "Ma dah restuu da.." Kau mintak kaki belah mana ni sayang oi ? Hahahahaha,nyesal aku update blog semalam..ni sekarang baru nak rasa menyesal kan.Nampak sangat dah terlambat. :P Takpelah,I doakan yang terbaik untuk you dengan Didil.Eh,pehal lak aku doakan dia tetiba ni ? Memandangkan kau kawan aku,aku tak pernah simpan apepun even perangai kau pun 2 kali 5 annoying :P **Untuk Asmira --> Hati tengah berbunga kan ? Hahaa,jaga laki kau bebaik okay.Kalau ada ape2 masalah,im aku.Aku kan pakar motibasi terulung abad ni.Lol.


Life is too short to worry about stupid things.Have fun.Fall in love :) Regrets nothing and don't let people bring you down.


p/s : Nak sidai baju.Nak basuh pinggan and blablablabla...Jangan ganggu surirumah tak bergaji ni okay.Haha :D











No comments:

Post a Comment