Monday, December 19, 2011

Missing you :(



Maafkan sebab menghaib-kan diri buat sementara waktu.Aku tahu takde siapa rindu aku.Aku tahu.Dramatik sungguh.Semalam aku baca satu blog ni.Hilang dah link blog tuan empunya badan.Tak sempat nak highlight-kan semalam.Kalau tak silap,dia cakap orang yang kita sayang pergi.Setiap butir yang dia tulis,aku rasa nak menangis.Sangat mendalam maknanya.Ya Allah,hanya Tuhan je yang tahu betapa sebak aku baca semalam.Dan saat itu jugaklah aku ingat pada arwah atok belah ayah,arwah abang Iman dan arwah Pak Kamal.Sayu sangat bila ingat dekat dorang.Kalaulah abang Iman masih ada,tahun depan mesti dia ambil SPM.Tapi dia hanya pinjaman untuk keluarga aku. :( Bila sampai dekat kubur abang Iman,aku menangis dalam hati je.Aku tak sanggup nak menangis depan parents.Bila aku cabut rumput-rumput dekat situ,lagilah hati aku makin sayu.

Dan haritu aku mimpi abang.Sedih bukan main lagi.Dia datang jumpa aku.Bila aku kejar,dia pergi.Tinggal aku sorang2 yang menjerit-jerit nama dia.Ya Allah,rindunya.Tak tertanggung rindu bila teringat dekat dia.Sesungguhnya dia hanya pinjaman buat keluarga aku.Satu hari aku jugak akan menghadap Ilahi.InsyaAllah,Aisyhah berdoa yang kita bakal berjumpa di akhirat kelak.Salam teramat rindu,Aisyhah :')


Al-Fatihah untuk arwah Muhammad Nur Iman bin Minhat.



No comments:

Post a Comment