Monday, December 12, 2011

Gettin' Bored ?

Gosok mata sekejap.Inilah padahnya tidur lewat waktu cuti sekolah.Mengantuk tanpa limit.Aku rasa banyak lagi kerja lain yang boleh aku buat tapi entah kenapa malam ni angin baik nak update blog.Jarang aku ade feeling macamni.Kenalah hargai sikit.Sepanjang cuti sekolah,aku rasa aku buat kerja bodoh yang banyak.Bila Umi suruh baca buku,dengan sepantas kilat balas "Okeh Umi,kejap lagi bacalah.Kejap je lagi,dua minit boleh ?" Jawapan yang tiada siapa boleh tanding.Biasalah,remaja sekarang penuh propaganda.Buku sekarang dah tak boleh tanding Twitter.Siapa rasa betul ? Baling phone anda ke lantai sekarang.Jkjk.Jakgi kalau handphone hangpa pecah,takpasal aku kena ganti.




Kucing ni comel la.Malam ni memang aku rancang nak tulis merapu.Means that bercampur-campur agendanya.Semalam aku pergi wedding dengan parents.Memang kena dengan tema pengantin.Pink gitu ! Then I met Sara and Safiyya.Anak cik Aisyah.Both of them are cute.Sorang pakai baju kurung,sorang lagi pakai gown.Bila aku mintak nak dukung Safiyya,suddenly budak tu menangis.Mungkin cuaca yang merubahnya sedemikian.Baru ingat nak bawak dia jalan-jalan sekitar situ.Haha,konon boleh jadi future wife yang mithali.Konon :P 

Then pergi rumah Farahana.Akak dia yang kahwin.Rumah yang ni memang tak ikut tema.Aku rasa colour orange kot.Sampai je rumah dia,makan yang ringan je.Sebab rumah lagi satu dah sarat dengan makanan.Not forget to aiskrim yang free sokmo.Ahh,pantang dengar perkataan free,laju je amiknnya.Sampai ke belakang rumah aku cari Fara nasib baik jumpa.Dia dah pandang aku sekali macam tak kenal.Aku jerit baru kenal.Mungkin gaya aku kat sekolah dengan dekat luar lain kot.Huh ? Ape yang aku merepek ni ? 

Daripada aku merepek lebih banyak, baik aku berhenti.Semalam my sis buy me casing Blackberry yang macam setan tuh.Alah,yang macam setan tuh.Warna merah.Sekali pandang cantik,dua kali pandang aku tetap nak casing yang rabbit tu.Tapi the problem is aku tak jumpa nak beli dekat mana.Huih huih huih :( 

No comments:

Post a Comment