Monday, January 30, 2012

Lovely day.


K, aku tahu budak baju merah tu sopan santun dan sentiasa murah senyuman.Peace (Y)


Ini bukan kisah hati yang menang semalam mahupun cerita dongeng yang dinyanyikan oleh Stacy.Ini kisah benar ye semua.Firstly,naik cuti terkejut dengan berita yang disampaikan my bestfriends bahawa dia telah menang cabaran yang aku bagi tempoh hari.Aku bagi masa sebulan tapi dia kata bukan empat tiga atau dua tapi just only one week.Dan tetiba aku sedih sendiri.Memang padanlah dengan muka aku sebab aku sendiri cabar dan aku jugak yang tewas. n_n K,yang lagi kurang ajoo bila dorang nyanyi lagu macam-macam untuk aku.Bukan untuk bangkitkan semangat tapi meruntuhkan semangat dikala hari yang panas tetapi hatiku mendung.Wahaahah :D

Dan naik kelas mood aku masih macam tadi.Agak-agak dah cool barulah si Asmira cerita bagai berjela dan akhirnya aku faham :') Haha,tak sangka aku kau susah hati tadi.Sebenarnya aku tak kisah pun cuma tadi ter-emo sebab entahlah.Mungkin.....Okeh,lupakan.And the best thing,I know the true story.Dan dalam waktu tu,hati aku berkata "Alhamdulillah" dengan buat muka comel sikit. :* After that,barulah jiwa boleh tenang dan damai je.Muka pun dah boleh simpan muka yang masam tadi :) Actually,aku takdelah kisah mana pun la.Aku sebenarnya tak marah pun pada Ika.I okay je.....

Dahlah,kes ni dah kira langsai.No more hutang in my heart.Wuuuuu,kelas kau Jah :) Pagi tadi I got a new principle.Orangnya boleh tahan and dia lebih selesa gelarkan diri beliau sebagai pakcik.Masuk sekolah cikgu tu terus dapat trademark from our class. " Pakcik sayang anak".Fyi,cikgu tu suka cakap yang dia sayang dekat pelajar2 dia.I guess that he would be a lovely father :) Dan guru kelas aku boleh tahan perasan gelarkan diri dia abang.Ceh,ingat comel la tuh.Gelak sakan kot tadi semua dalam kelas :D Ayat dia paling aku rasa nak guling atas tanah ialah ....

"Terima kasih Aisyhah sebab memahami hati abang "

Bayangkan kalau your cikgu cakap dekat kau camtuh.Hahaha,sumpah aku taktahu nak buat reaksi waktu tuh.Tahan gelak je aku tadi.Adoyai,entah pape je but our class Math superb la harini.I loikeeeee...K,sebenarnya kerja banyak lagi belum siap tapi dengan bangganya still duduk sini dan update blog dengan suka hati.Lalaalalalalaa......


No comments:

Post a Comment