Saturday, January 28, 2012

Nagging.

Aku tahu mesti ramai yang dah ramai rindu dekat penulis blog ni kan ? Kan ? Kan ? Perasan lebih je aku ni.Cuti seminggu ni macam cuti dua hari je.Homework pulak macam cuti setahun.Ni yang aku benci ni. -,- Budak PMR tak sepatutnya cakap cenggini agaknya.Aku tengok banyak status " Itew nak studylah lepasni,jangan ganggu itew,kbaiii".Ah,sudahlah minachi.Aku tengok masih tercongok online kat Facebook/Twitter tu.Takpayah nak tunjuk rajin sangatlah kan.Wahaha :D Aku pun malas nak study seminggu ni sebab aku tahu lepasni dah takde masa aku nak online dengan senang hati camni.Oooyeahaaaa :3 K,aku menggila seminggu tak nampak dia.

Lepastu yang best dekat rumah berangan sorang2.Feeling bajet cantik je seminggu ni.Dengan berbekalkan camera cabuk ayam yang baru beli tahun lepas,kerja aku kat rumah asyik ambik gambar je.Biar tak famous asal hati senang.Wahaha.


Banyak lagi gambarnya tapi aku paling suka this picture very much.Dia macam macam.....macam dapat gambarkan macam mana feeling aku sekarang ni.Forever alone laaa katakan.Haha,dekat tepi pun aku pakai gambar ni sebab senang kata dia comel la.Wahaha,perasan lebih lagi aku ni.K,jangan benci aku,sayang takpe.Semalam chat dengan deskmates yang super duper gila.Jeng jenggg jengg,manusia tu ialah Asmira dan Sharina.Dorang ni kalau dah menggila,jangan cakap ah camne.Aku je yang sopan and the most important aku adalah manusia yang suka senyum.Okeh,senyum itu satu sedekah.Lepastu masuk topik pasal Bun bun...Bukan main lagi kenakan aku dengan Bun bun.Haha,mesti ramai yg wonder apa makna Bun bun kan ? Bukak kamus sampai 1000 page pun masih takde jawapan.Biarlah rahsia ~

Rajin pula petang ni aku merepek.Sebenarnya aku boring gila takde kerja duduk umah sensorang jadi daripada aku cakap dengan kucing jiran sebelah,baik aku menaip.Satu luahan eskpresi dari hati ke tangan.Chewahh,makin lama makin puitis pulak aku ni.Haaaaaaa,semalam kan semalam kan aku dapat satu hadiah keychain nama dari abang handsome.Uii,gila tak suke tapi dalam hati jelah.Rasa nak terjun je longkang depan rumah.Dah,nak ready untuk esok :) Sorry kalau banyak merepek.Before that,chichken dance sikit.Bye,Assalamualaikum <3



No comments:

Post a Comment