Monday, March 26, 2012

Sudah jatuh dihempap badak sumbu,

Bertemu kembali dalam rancangan " Twinkle Twinkle Balik Rumah ". Haha,tajuk entah pape je aku ni.Manalah orang tak kata aku ni gila sikit.Jangan lebih okay,sikit je u ollsss..Gituuwww ? *gaya Sir.Harini asyik dengar lagu Sesal Mendua dengan Kerana Kasihmu.Takdelah jiwang tahap gaban mana kan,cuma lagu ni really interesting.Melekat dalam kepala otak ni haaa...

Sebenarnya nak cite betullah peribahasa cakap " malang tidak berbau ".Bila pikir2 balik kan,memang malang takleh bau kan ? Kalau malang dah bau macam kentut,itu dah sonsang namanya :D Pagi tadi bolehkan nak gi sekolah bangun lewat.Cis,akak aku ni bukan nak kejutkn awal..kesian aku kelam kabut macam kena kejar anjing.Haha,lari sana lari sini macam tak cukup kaki...Phewwww

Then,bila nak siap pakai tudung..ingat nak gosok bahagian atas sekali hamik kau terbakoooooo aku punye tudung.Wahahaha,aku menjerit macam kapal terbang nak langgar aku kot.Satu rumah sibuk nak tahu kenapa aku jerit.Abah aku tengokkan je pastu dengan slumber je cakap "padan muka,bangun lewat lagi.." aku buat muka seposen,dua posen,lima posen sampai seringgit.Memang takleh blahh pagi tadi bila diingatkan balik.The conclusion,aku terpaksa pergi sekolah pakai tudung tu sebab Umi dah menjerit suruh cepat,cepat dan cepat..Dahlah nak jadi emcee bagi perhimpunan pulak tu.Aghhhh,stresss betul pagi tadi.Nak aje aku cuti pagi tadi..Wahaha :D

Dalam kereta pun malang pagi tadi.Nak pakai kasut tetiba sebelah punye kasut ketat yang lain daripada lain.Aku mula2 tak terfikir apepun.Pakai macam biasa jek then bila dah rasa ketat bukaklah kejap nak tengok ape yang ade kat dalam tu,sekali ade katak kecik.Repeat,KATAK KECIK...Aku geli betul dengan binatang tu.Once again,menjerit bagai tak ingat dunia kot.Rasanya satu kereta bergegar sebab suara au bergema.Chewah,sempat hiperbola lagi aku bercerita ni..Kuang3.Sambung balik..Umi marah sebab aku menjerit macam......senang cerita kuatnya yang amat sangat.Haha,aku terus meloncat ke seat belakang.Nasib baik waktu tu Umi dah parking kereta kat kawasan sekolah.Cepat2 Umi buangkan katak then lepas pakai terus pergi dekat belakang pentas.Huh memang malang nasib aku harini....

Bila dah sampai sekolah,ingat senang nak tutup tudung terbakooooo tadi.Ingat senang ke ? Aku asyik pegang je tudung ke mana aku pergi.Takleh terlepas kalau tak mesti jadik bahan punye kat kelas.Baik aku sorokkkan.Kihkihkih....Hebat hebat :3 Rasanya mostly budak pompuan yang tahu semua ni.Haha,memang kelakar habislah harini punye cerita,sadis pun ade jugak,nak nagis lagilah ada...kalau korang kat tempat aku,konfem nangis air mata berjurai-jurai....Wakakakaka :D

p/s : Malang oooo malang.Be aware everyone....

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia....Wooot woot *Kau adooo ?

No comments:

Post a Comment