Saturday, April 14, 2012

Cerita gempak

Assalamualaikum..

Rindunya nak update blog macam selalu.Masa terlalu jealous dengan I agaknya *muntah darah.Kahkahkah..malam ni sengaja stay up biar nak online lewat sikit since sekarang ni asyik tidur awal je.Gila rindu aktiviti dulu-dulu.Kau ado ? Harini penat pun boleh tahan la,dalam bas pun aku boleh lena tidur sampaikan Ayunni cakap aku tidur teramatlah lena..Hehe,tapi sakit jugak ahh kepala dengan badan.Aku rasa tidur dalam bas dah macam buat akrobatik..kejap2 badan ke sana,kejap2 badan ke sini..naik pening dibuatnya :D Actually harini ade seminar dekat JB and overall puteri islam.Tajuk pasal pembangunan remaja kalau tak silap.And the motivator was IM Asyraf.

Takdelah excited mana pun..*tipu tipu.Kihkihkih,dok tunggu bila IM nak datang,boleh laju pulak aku layan novel Adam&Hawa sampai dah nak habis buku tu kot but the motivator still tak show up lagi.Hehe,sambung baca siap feeling sorang2 lagi kat kerusi even sebelah aku ade ustazah.Ramai jugak yang tanya buku apa yg aku baca and they always said "khusyuknya baca"..Okay,gila tak best feeling sorang2 dalam dewan yang sejuk.Kat rumah,even tinggal dengan parents and kak long still ade gangguan.Takleh nak feeling habis katanya...Kuang3.Hebak hebak !

Seminar and forum memang superb.IM suka buat lawak..and dia pandai cheer up the situation.Sumpah perkataan "boring" tak wujud dalam hati masing2 sepanjang program tu.Salin nota and pesanan apa yang patut..Menyesal tahap gaban tak bawa camera langsung.Lupa nak charge semalam..nyesal tahap nak guling2 dari tangga sampailah ke tengah jalan.Okay sila muntah warna-warni sekarang semua  V_V *Dah lama tak update post yang merepek bagai ni..

Makan tengahari then terus balik.Boleh tahan jugak nak tercekik bila waktu makan sebab kilat dgn petir silih berganti.makan dekat dengan tangga luar pulak tu.Boleh dikatakan,aku terkejut sepanjang masa kat situ.Haishh...boleh pekena sakit jantung camni. *____* Sampai dekat Kluang,Umi amik terus balik kampung.One whole day,aku rasa macam nak pitam.Entah tiba2 sakit kepala datang menyeranggg....cepat panggil Boboiboy. *effect cerita kena lebih sikit.

Apepun,even penat tapi harini enjoy gila. :) Bye.

p/s : gambar takde T.T *marilah menanggung kesedihan ni beramai-ramai..


No comments:

Post a Comment