Tuesday, June 5, 2012

Hilang ?

Assalamualaikum and morning guys.Gila lama,rindu tak update blog.Last update bulan April haritu.*tarik selendang buat lap hingussss* K,exam dah pass so cuti ni kita watlek je.Haha,boleh Perang Dunia kalau statement tu guna untuk PMR candidates macam gua ni.Aku rasa cuti aku buat nothing.Kerjanya asyik shopping menghabiskan duit.Lagi-lagi makan ahh.Itu mmg favourite gua dalam masa dua minggu ni.Kat sekolah,takde chance nak buat semua tu. :P muka tak bersalah.jpg

The best thing bila cuti ni,ramai orang kahwin.Ok,ni yang best part ni.Semuanya jauh2 belaka. :D Haritu gi rumah Alin sbb akak dia kahwin tapi kita lupa bawak camera so kita tak amik la gambar dengan dia.Sobsss sobs.Gila tinggi manusia sampai aku rasa aku ni dah macam adik dia.K,adik dia pun lagi tinggi dari aku padahal baru darjah 6 kot.Betapa kerdil diri ini :D Yang tak boleh blahh,boleh peluk2 depan gate umah dia.K,aku yang over excited sebab lama tak jumpa.Lepastu kerjanya mengutuk budak2 menari sambil berdiri.Hehe,tak patut tak patut.Then,jumpalah senior yang dekat STK dulu.Haha,kali ni aku yg over segan.Ewah,nak balik boleh pulak terserempak dengan Sarooni.At first,memang tak perasan tapi aku bila Umi tengah cakap dengan dia,aku baru sedar.Dia totally lain tapi tinggi dia sama je macam tahun lepas :P

Lepastu pergi wedding kawan Umi kat Melaka.It was totally fun sebab aku makan banyak.Haha,lapar gila time tu sebab dari rumah tak makan :P Pastu gi shopping beli baju raya.Aku dapat dua je sebab Umi kata tahun ni aku nak exam so kita tak jalan gi mana-mana.Ok,redhaaaaaaaaa :) Esoknya terus hantar dekat makcik buat baju.Dia kata kena cepat hantar kalau tak nanti dia tak buatkan sebab banyak order yg dia dapat.Ambuihhhh,dengan laju dan pantas aku deliver kat mak cik tu :P K,Mak Jemah dah panggil aku suruh jadik bibik dia.K,baiiiiii 


P/s: Anyway,congratulations on Kak Jaja sebab dapat baby boy.OMG,gila cute :) Untuk teacher Rafidah jugak,congratulations sebab dapat baby boy.



No comments:

Post a Comment