Monday, October 15, 2012

Finallyyyyy..

Assalamualaikum.Alhamdulillah,minggu peperiksaan yang gila adventure dah habis ghupenya.Bolehlah kita dok online sampai pukul 4 pagi pastu tidur dua jam,pergi sekolah pastu buat huru hara.Anddddd the most interesting bila keluar dewan dalam hati keep saying "Ya Allah leganya". Agak dah kalau korang cakap "Hek eleh,baru PMR.tu pun nak kecoh" Waktu korang dulu sama je kan ? Everyone got their own memories so let them be.Malam ni rasa janggal sebab dah takyah belajar.Kalau tak dulu wajib tiga jam weekdays and for weekend 8 hours.Bayangkan....

Totally celebrate this night dengan dinner kat luar and bought a lot of stuffs.Having so much fun beli cd banyak gila.Hahahahaha and this weekend pergi USS dengan Ika,Fahrul,Danial dengan lain-lain.Takleh nak bayang betapa seronok tahap gaban enjoy our life without thinking books anymore.Heaven kot..........Dan satu benda yang aku mintak tapi tak pernah lulus dengan pengetua iaitu CUTI.Hahahaha,susah nak dapat pelajar yang kejam macam aku ni haa.Selamba mintak cuti dengan pengetua sendiri.

Me : Cikgu, esok boleh cuti kan ?
Pengetua : Mana boleh....esok sekolah *senyum*
Me : Saya tengah mohon cuti ni....bolehlahhhh

And akhirnya aku kena ketuk kepala.Hahaha,nasib baik slow kalau tak gegar jugak otak aku ni.Sayang ooooo baru habis exam,mesti pandai hargai otak :D Esok memang wajib datang sekolah pun sebab kena pulang buku teks.Berat takyah cakap ah.Boleh patah tulang belakang :P


 *Pelik pulak dah lama tak bebel kat blog ni panjang-panjang.Bayangkan berapa bulan tak sentuh langsung blog ni.Habuk pun makin banyak ni fuhhhh fuhhhh >.<

No comments:

Post a Comment