Thursday, November 8, 2012

Our last day :')

Ok ok.Memandangkan semalam last day kitaorang..gambar2 ni menjadi saksi kami bersuka terlebih ria dekat sekolah.Walaupun budak SPM tengah periksa, I hope that korang tak dengar kitaorang memekak dekat satu ceruk.Eh ? Hahaahaha. Malas nak bercerita panjang so korang tengok jelah kami pose macam baru sekarang pandai guna camera.Lol.


# Gambar ni Nani amik.Comel tak ? Baik korang cakap comel.Kalau tak *asah parang* Lol

# Asyura melutut dekat omma.Hahaha.Kenapa muka aku ? Kenapa.Ok fine.

# Oppa Goreng Gangnam Style ~~~

 # Aku dengan Fara bersilat while others buat yoga.Atas rumput pun jadi -,-

 # Kanak-kanak ribena macam kami ni perlu diasah bakat terpendam.Eh ?

 # Tudung dah bertukar ! Hahahaahaha.Comel tak ?

#Free style.Tapi macam oppa jahanam style jek dengan korang ni .__.

 # Aku dengan Fara.Kembar tak seiras.Erkk *muntah hijau* hahaha


Actually,gambarnya sangat banyak.Ini je yang mampu gua update T___T Ok,gangster mana boleh nangis.Tak macho ahh gini.Hahahahaha.Semalam ramai panggil aku "Fara.." Gila eh korang.Aku Aisyhah la.Huh.. -,-  Anyway,party semalam memang best.Ekau ado ? Tak kisahlah.Yang penting aku sayang sangat dekat 2012 ni.Dua tahun dekat sini memang best.Awal2 memang susah nak adapt tapi lelama aku boleh terima everything. (: **oke.ayat nampak kliseeeee sangat.TOUCHING GUA.

p/s : Pengetua cari aku.Well,nak bergambar katanya.Semalam orang ajak taknak. :P


No comments:

Post a Comment