Wednesday, December 19, 2012

8A's.Alhamdulillah

Assalamualaikum.

Hmm lamanya aku tak bertandang dekat blog kesayangan ni.Bukan ada orang follow pun *duckface* Btw,semalam kan keluar result pmr.Hahahahaha gila tak nervous Jah.Satu malam aku takleh tidur kenangkan result aku. Waktu tulah terbayang dari awal Form3 sampai la sekarang.Bangun pagi je alahai seram sejuk nak solat Subuh.Lepastu diam je........and obviously its not me.Aisyhah yang saya kenal mulut dia tak pernah berhenti bercakap/gelak.Moment paling genting aku rasa....Wakakaka okeh okeh.Pukul 9.50 kalau tak silap Cikgu Kifli call my mother.And bagitahu berita gembira yang aku dapat 8A's......along,kak wani and mak semua hempap atas aku.Tak bernafas rasanya fuh fuh ~ Memang rasa satu beban dah lepas.Alhamdulillah,hanya Allah je tahu betapa leganya hati ni.Allahu :')

Memang terus excited pakai baju kurung and angkut dslr sekali.Hehee sarapan pun boleh senyum lebar sampai ke telinga.K tipuuu.. Dalam kereta memang rasa syukur yang amat sangat.Tak sia-sia selama ni macam nak mati ada prep,kelas sampai pukul 6,pukul 4 tiap2 hari..syukur ya Allah :) Tapi bila sampai sekolah tak suprise sebab dah tahu.Uhuk uhuk and dalam kereta my mom said like this

Tak sia-sia kau keluar dari sekolah lama.See kita boleh buktikan even keluar dari sekolah tu kau masih boleh berjaya. - Umi

Betul apa kata Umi.Dekat mana pun kita,kalau ada effort untuk berjaya..kejayaan itu tetap milik kita.InsyaAllah :) Sampai sekolah ramai rupanya dah tahu.Hmm tak surprise ah gini.Baru nak touching touching.Hahahaha k diam semua. *tetiba* Pendekkan cerita,5 orang je yang dapat 8A.Biasalah sekolah luar bandar tapi kami mampu buktikan yang kami pun boleh cemerlang same like others.Ramai jugak yang dapat 7A,6A dengan 5A.Congratulations korang xx

Tahniah jugak buat sekolah yang dapat dua anugerah.Aku cuma boleh cakap usaha pengetua tak sia-sia even dia baru setahun dekat sini.Hehe terima kasih jugak pengetua call Aisyhah ucap tahniah dalam phone even cikgu tengah memandu.Sumpah terharu ni :) Hahaaha.Konon mintak hadiah sekali pengetua cakap "jangan pindah".pasal tu unsure lagi :P

 
Untuk Ika,kau dah buat yang terbaik.Be cool,stay positive.Our journey panjang lagi.. :) Masih banyak masa kita boleh perbaiki untuk sampai ke tahap spm pulak :) chill k



Terima kasih bagi cikgu-cikgu yang ajar Aisyhah selama ni.Hihi :) *ok semalam ramai cikgu yg pernah ajar tkde sobs sobss* Harap-harap tahun depan,dera la pulak batch last for pmr.Biar dia tahu apa yang kami rasa tahun ni.Wakakaka

***buat masa ni,aku tengah giat menuntut segala janji.hahaha pedulik ape aku,siapa yang janji pandai-pandailah tunaikan okay :) i'll be waiting *evil laugh*

K,bye.Salam gembira dari saya. xx





 


No comments:

Post a Comment